Договір про надання послуги доступу до мережі Інтернет(далі –Договір) Даний Договір є офіційною пропозицією (офертою) будь-якій фізичній особі, що надалі іменується, як “Абонент” укласти договір про надання послуг доступу до мережі Інтернет. Публічний договір опублікований на сайті www.online.sumy.ua. Даний договір укладається шляхом надання згоди Абонента на приєднання до запропонованого Договору в цілому, шляхом акцепту (прийняття) всіх істотних умов Договору, без підпису письмового примірника Сторонами. Дійсний Договір має юридичну силу відповідно до ст. 633 ЦК України і є рівносильним Договору, підписаному сторонами. Договір вважається погодженим та укладеним Абонентом шляхом вчинення Абонентом дій, що свідчать про згоду дотримуватися умов Договору, без підписання письмового примірника Сторонами. Діями, що свідчать про згоду дотримуватися умов Договору та згоду отримувати Послуги на встановлених Оператором умовах, є підтвердження такої згоди Абонентом в Особистому кабінеті за адресою www.internet.online.sumy.ua, та/або оплата Абонентом замовлених Послуг. Укладаючи Договір, Абонент автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям Абонентом положень Договору, тарифних планів та всіх додатків, що є невід’ємною складовою частиною Договору. Договір є публічним і безстроковим та діє до його припинення будь-якою зі Сторін у порядку, встановленому цим Договором. Умови Договору визначаються Оператором самостійно у відповідності та на виконання вимог чинного законодавства України. Умови Договору можуть бути змінені Оператором з обов’язковим повідомленням про це Абонентів на Сайті Оператора. У разі незгоди Абонента зі змінами, внесеними до Договору, такий Абонент має право розірвати Договір згідно з порядком, викладеним цим Договором, протягом 7(семи) календарних днів з дня, коли він дізнався чи міг дізнатися про внесені до Договору зміни. Не розірвання Абонентом Договору у вказаний строк та продовження користування Послугами свідчить про згоду Абонента з внесеними змінами до Договору. При внесенні змін до цього Договору, Оператор розміщує повідомлення про такі зміни на Сайті Оператора не менше ніж за 10 (десять)календарних днів до вступу змін в силу, окрім випадків, для яких Договором встановлений інший строк та/або порядок повідомлення про внесення змін, а також випадків, у яких Оператор не зобов’язаний повідомляти Абонента про внесення змін. При цьому Оператор гарантує та підтверджує, що розміщена на Сайті Оператора поточна редакція тексту цього Договору є дійсною. У разі, якщо чинним законодавством України встановлено норми, які суперечать умовам цього Договору, перевагу при застосуванні матимуть відповідні положення чи норми чинного законодавства України. Обов’язковою умовою надання Абоненту Послуг є наявність у Оператора технічної можливості для надання Абоненту замовлених Послуг. 1.Терміни договору 1.1. «Абонент» – фізична особа, що користується Послугою Провайдера телекомунікацій (далі- “Провайдер”). 1.2. «Провайдер телекомунікацій» - суб'єкт господарювання, який має право на здійснення діяльності у сфері телекомунікацій, без права на технічне обслуговування та експлуатацію телекомунікаційних мереж і надання в користування каналів електрозв'язку; 1.3. «Інтернет» – сукупність апаратних і програмних засобів, за допомогою яких забезпечується обмін інформацією між обладнанням Абонента та цифровою мережею Провайдера, що знаходиться в його користуванні. 1.4. «Абонентська ділянка Мережі» – ділянка цифрової мережі, яка з'єднує пристрій Абонетна з точкою підключення до цифрової мережі Провайдера, а саме точкою підключення до комутаційних пристроїв, розташованих в Цифровій мережі. 1.5. «Абонентська плата» – авансовий, фіксований платіж, який Провайдер встановлює для Абонента за послуги доступу до мережі Інтернет, незалежно від факту отримання послуг. 1.6. «Засоби повідомлення Провайдера» – сайт www.online.sumy.ua та інші засоби масової інформації. 1.7. «Пристрій Абонента» – комп’ютер, роутер чи інший пристрій, що належить (ать) Абоненту, через який (і) забезпечується надання Послуг. 1.8. «Акцепт умов Договору» - приєднання до договору, шляхом здійснення Абонентом однієї з конклюдентних дій, направлених на отримання послуг (невиключний перелік): оплата послуги, підключення Абонента до Цифрової мережі та ін. З моменту здійснення оплати Послуги та/або підключення до Цифрової мережі, Абонент автоматично та беззастережно приймає умови даного Договору. Датою укладення даного Договору є дата оплати Послуги, що була здійснена після публікації Договору. 1.9. Послуга надання доступу до мережі інтернет (далі- “Послуга”)- продукт діяльності Провайдера, спрямований на задоволення потреб Абонентів. 1.10. Цифрова мережа Провайдера (далі- «Мережа») - це комплекс технічних засобів телекомунікацій та споруд, призначених для маршрутизації, комутації, передавання та / або приймання, обробки інформаційного сигналу, що знаходиться у користуванні Провайдера. 2.Предмет договору 2.1. Провайдер приймає на себе зобов'язання надавати Абоненту послугу доступу до мережі Інтернет (далі по тексту – «Послуги»), а Абонент зобов'язується прийняти та оплатити надані послуги в терміни та в порядку, передбачені умовами данного Договору. 2.2. Провайдер на свій розсуд має право залучати третіх осіб для виконання зобов'язань за Договором і виконання окремих видів робіт (надання окремих видів послуг). 2.3. Провайдер надає послуги за умови, що: 2.4.1. Адреса споживання послуги Абонентом знаходиться в межах покриття Телекомунікаційної мережі, яку використовують. Провайдер телекомунікацій; 2.4.2. Абонент має справний комп'ютер та абонентське відгалуження, які здатні отримувати Телекомунікаційні послуги (підключення кінцевого обладнання, яке не має сертифіката відповідності не допускається); 2.4.3. Абонентом сплачено кошти за замовлені послуги Провайдерів на умовах повної попередньої оплати, згідно чинного договору і тарифів на перше число місяца. 2.4. Абонент є кінцевим користувачем послуги і не має права будь-яким чином передавати право користування Послугою третім особам та/або здійснювати інше комерційне використання отриманої послуги. 2.5. Провайдер телекомунікацій забезпечує організацію підключення Абонентського відгалуження до Телекомунікаційної мережі. 3.Права та обов′язки сторін 3.1. Провайдер зобов'язується: 3.1.1. Забезпечувати належне та якісне надання оплачених Абонентом послуг, на умовах даного Договору. Сторони Договору визначили та погодили, що мінімально допустимою швидкістю передавання та приймання даних при наданні Послуги доступу до мережі Інтернет є швидкість 10 Мбіт/сек., за умови що обладнання «Абонента» здатне обробляти Інтернет дані без перешкод( застаріле програмне та апаратне обладнання, завірусованість). 3.1.2. Провести перерахунок оплати, здійсненої Абонентом за надання Послуг, у разі призупинення її надання за письмовою заявою Абонента; 3.1.3. Надавати послуги 24 години на добу, 7 днів на тиждень.(за виключенням випадку стихійних явищ та заяви абонента) 3.1.4. Розглядати скарги і заяви Абонента в терміни, передбачені законодавством, та інформувати його про результати розгляду. 3.1.5. Надавати інформацію про тарифи на послуги, умови укладення Договору та інші нормативні документи, що регламентують надання послуг Провайдером. 3.1.6. Надавати Абоненту Послуги цілодобово згідно з затвердженими НКРЗ та ЦОВЗ граничними нормативними рівнями показників якості. Забезпечувати правильність обліку та застосування тарифів до наданих Послуг. 3.1.7. Здійснювати повідомлення Абонентів про зміну або скасування існуючого Тарифного плану шляхом розміщення відповідного повідомлення на сайті Оператора або у інших засобах масової інформації не пізніше, ніж за сім календарних днів до вступу вищевказаних змін у дію. При цьому зміна або скасування існуючого Тарифного плану не потребує згоди Абонента. 3.2. Провайдер має право: 3.2.1. Вносити зміни до Договору шляхом публікації змін на сайті Оператора і розміщення відповідного повідомлення про здійснені зміни у Договорі. 3.2.2. Встановлювати нові Тарифні плани, плату за Додаткові послуги, скасовувати або змінювати Тарифні плани чи плату за Додаткові послуги. 3.2.3. Тимчасово повністю або частково припиняти або обмежувати надання Послуг у випадках, передбачених цим Договором. У разі, якщо Оператор не припинив або не обмежив надання Послуг, Абонент не звільняється від обов’язку оплатити фактично отримані Послуги. Припинення або обмеження надання Послуг може бути здійснене Оператором без будь-якого додаткового повідомлення Абонента. 3.2.4. Здійснювати повне або часткове обмеження окремих дій Абонента в мережі Інтернет, якщо такі дії створюють загрозу для нормального функціонування телекомунікаційних мереж та/або порушують вимоги, передбачені цим Договором. 3.2.5. У безспірному (безакцептному) порядку списувати та переміщати помилково зараховані на Особовий рахунок Абонента грошові кошти. 3.2.6. Здійснювати запис телефонних розмов між Оператором та Абонентом при зверненнях Абонента до Оператора з метою виконання Договору, пред’явлення претензій, а також отримання довідкової інформації про Послуги, та на власний розсуд використовувати такі записи. 3.2.7. Змінювати мережеві ідентифікатори та ідентифікатори доступу Абонента (логін) з технічних причин та з причин підвищення рівня безпеки, повідомивши про це Абонента на Сайті Оператора та у Особовому кабінеті Абонента. 3.2.8. Без згоди Абонента змінювати параметри маршрутизації, якщо це не погіршує параметри надання Послуг. 3.2.9. Встановлювати умовами Тарифних планів та/або акцій, що проводитимуться Оператором, обмеження по кількості підключень Послуг за однією адресою, додаткові умови підключення та користування Послугами тощо. 3.2.10. Вести облік обсягу та вартості наданих Послуг, своєчасності і повноти платежів за їх споживання. Вищезазначений облік здійснюється автоматизованою системою обліку спожитих послуг (білінгом). Абонент погоджується, що до такої автоматизованої системи обліку спожитих послуг буде включено відомості про Абонента, які буде надано ним Оператору при укладені та виконанні Договору. 3.2.11. Проводити перерахунок плати за заявою Абонента, у разі ненадання послуги не з вини Абонента, протягом контрольного терміну – 5 (п'яти) робочих днів з дня подання письмової заяви про відсутність Послуги, беручи до уваги день повідомлення, крім випадків передбачених цим Договором. 3.2.12. Якщо абонент певний час не користується Інтернет послугою, і у разі потреби зберегти за абонентом мережевий порт, за заявою встановлюється період резервації обладнання на визначений термін розрахунком 2 грн./доба. При цьому оплата повинна бути внесена авансом на строк збереження підключення, але не більше 120 днів. 3.2.13. Якщо абонент не сплачує послугу протягом двох календарних місяців та не погашає заборгованість вчасно, Провайдер вправі деактивувати абонентський порт (відключити від послуги). 3.2.14. Оператор має інші права, передбачені Договором та чинним законодавством України. 3.3.Відповідальність Абонента 3.3.1. За невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань за Договором Абонент несе відповідальність, передбачену чинним законодавством України і, зокрема, Законом України "Про телекомунікації", "Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг», затвердженими Постановою КМ України від 11.04.2012 р. № 295. 3.3.2. За час, протягом якого Послуги не надавалися з вини Абонента, щомісячні платежі за такі Послуги, нараховуються та стягуються Оператором з Абонента в повному розмірі. 3.3.3. Абонент приймає на себе всю відповідальність за наслідки несвоєчасного ознайомлення зі змінами положень цього Договору та умов Тарифних планів. 3.3.4. При отриманні Послуг дотримуватись положень Договору, чинного законодавства України, зокрема Закону України "Про телекомунікації «від 18.11.2003 р., Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою КМУ від 11.04.2012 р. №295, а також загальноприйнятих норм роботи в мережі Інтернет, спрямованих на те, щоб діяльність кожного користувача мережі Інтернет не заважала роботі інших користувачів. 3.3.5. Забезпечувати доступ персоналу Оператора та його технічним представникам в приміщення Абонента для виконання Оператором Активації Послуг, інших своїх обов’язків, та перевірки дотримання Абонентом своїх обов’язків за Договором. 3.3.6. Систематично, не рідше 1 разу на 7 (сім) календарних днів, перевіряти наявність повідомлень Оператора на Сайті Оператора, на сторінці Особового кабінету Абонента. Абонент приймає на себе всю відповідальність за наслідки несвоєчасного ознайомлення із будь-якими повідомленнями Оператора на Сайті Оператора, на сторінці Особистого кабінету Абонента. 3.3.7. Узгодити з власниками (співвласниками) приміщення, у якому буде здійснено підключення обладнання Абонента, проведення Оператором кабелів та виконано підключення до Послуг. 3.3.8. Для отримання Послуг використовувати тільки сертифіковане в Україні обладнання. 3.3.9. Приймати необхідні заходи по захисту власного обладнання від дії шкідливого програмного забезпечення, перешкоджати розповсюдженню спама та шкідливого програмного забезпечення з його обладнання, відповідно до вимог діючого законодавства України та з урахуванням положень Договору. 3.3.10. Своєчасно здійснювати оплату Послуг та/або Додаткових послуг згідно з встановленим порядком розрахунків у Тарифному плані. 3.3.11. Повідомляти Оператора про відсутність Послуг, в тому числі внаслідок пошкодження Мережі Оператора або збою обладнання Оператора. 3.3.12. У разі, якщо технологія доступу до мережі Інтернет передбачає встановлення на території Абонента модему або іншого телекомунікаційного обладнання, Абонент зобов’язаний прийняти таке обладнання за Актом приймання передачі і нести відповідальність за його втрату або пошкодження (у тому числі третіми особами). Умови використання обладнання вказуються в умовах відповідного Тарифного плану. Абонент зобов’язується повернути Оператору отримане обладнання протягом 5 (п’яти) календарних дні з дня припинення дії Договору, або відшкодувати його вартість у випадку втрати або пошкодження. 3.3.13. Дотримуватися обмежень у користуванні Послугою, що передбачені цим Договором. 3.3.14. Не вчиняти будь-яких дій, здійснення або замах на здійснення яких передбачає встановлену в Україні кримінальну, адміністративну відповідальність. 3.3.15. Не допускати використання власного обладнання та інших пристроїв, що забезпечують отримання Послуг, для вчинення протиправних дій, а також з метою, що суперечить інтересам безпеки держави, порушує громадський порядок, посягає на честь і гідність громадян, для навмисного створення незручностей іншим абонентам, або у спосіб, який може ускладнити використання послуг Оператора іншими абонентами. Абонент зобов’язується не допускати дій, що можуть створювати загрозу для безпеки експлуатації телекомунікаційних мереж, підтримки їх цілісності та взаємодії, захисту інформаційної безпеки мереж, не виконувати модернізацію та/або програмування свого обладнання, що може будь-яким чином вплинути на тарифікацію телекомунікаційних послуг у телекомунікаційній мережі Оператора чи нормальне функціонування мережевого устаткування Оператора, не змінювати порядок маршрутизації вхідного та вихідного трафіку, не використовувати пристрої та обладнання, що забезпечують надання Послуг, для надання третім особам телекомунікаційних послуг (зокрема, послуг телефонного зв’язку, передачі даних, послуг доступу до мережі Інтернет). 3.3.16. Забезпечувати належну конфіденційність, зберігання інформації з обмеженим доступом, зокрема, аутентифікаційних даних, а також захист такої інформації від третіх осіб, зокрема, від зловмисників, хакерів тощо. До такої інформації, належать, зокрема, унікальні логін (login) та пароль(password) Абонента, що використовуються Абонентом для доступу до сторінки Особистого кабінету та до Послуг, номер Особового рахунку Абонента. Абонент несе всі ризики, пов’язані із використанням такої інформації з обмеженим доступом третіми особами, та самостійно відповідає за всі пов’язані із цим збитки, завдані йому самому, Оператору, іншим особам. 3.3.17. Вживати всіх необхідних заходів, спрямованих на забезпечення цілісності й схоронності Абонентської ділянки мережі, а в разі її пошкодження – провести ремонт за власний рахунок; тобто кабель від зони підвісу до абонента- це зона відповідальності абонента. 3.3.18. Повідомляти Провайдера про пошкодження в цифрової мережі, про будь-які перебої в наданні Послуг в письмовій, електронній формі, на свій розсуд. 3.3.19. Вчасно, шляхом внесення абонентської плати, сплачувати за Послуги, в порядку та на умовах визначених Договором. 4.Тарифні плани та порядок розрахунків 4.1. Тарифні плани на всі види Послуг, що надаються Оператором, встановлюються Оператором самостійно. 4.2. Оператор має право формувати Тарифні плани, які можуть передбачати різні умови оплати, вартість, територію та строк дії Тарифного плану та різні умови отримання Послуг. 4.3. Тарифні плани та тарифи на будь-які Послуги та Додаткові послуги можуть бути змінені або скасовані Оператором за умови повідомлення Абонентів шляхом розміщення інформації на Сайті Оператора не менше ніж за сім календарних днів до дати такої зміни або скасування. 4.4. Абоненти здійснюють оплату Послуг та Додаткових Послуг за допомогою платіжних терміналів, платіжних Інтернет систем та іншими вказаними Оператором способами. 4.5. Оператор має право встановлювати розмір одиниці тарифікації Послуг і порядок розрахунку неповної одиниці тарифікації. Одиниця тарифікації може вказуватися у конкретному Тарифному плані. 4.6. Тарифні плани можуть передбачати можливість платної або безоплатної зміни одного Тарифного плану на інший, про що вказується в умовах Тарифних планів. 4.7. Оператор на підставі письмової заяви Абонента має право здійснити перерахування абонентної плати (якщо таку передбачає Тарифний план), яка нараховувалася за час перерви у наданні Послуг у зв’язку з пошкодженням Мережі Оператора, якщо пошкодження не усунуто у строк, встановлений у п. 2.4.4 цього Договору. 4.8. Стягнення Оператором з Абонента плати за Послуги здійснюється шляхом списання грошових коштів з Особового рахунку Абонента. 4.9. Всі оплати Абонентом за Договором здійснюються шляхом внесення Абонентом грошових коштів на свій Особовий рахунок. Грошові кошти мають бути внесені Абонентом на свій Особовий рахунок у розмірі, строки та порядку, що встановлені умовами Тарифних планів. 4.10. Зобов’язання Абонента з оплати Послуг вважається виконаним з моменту обліку Оператором платежів Абонента на його Особовому рахунку. 4.11. Всі платежі Абонента обліковуються на Особовому рахунку тільки після надходження відповідних грошових коштів на поточний рахунок Оператора. 4.12. Всі платежі за Договором здійснюються Абонентом в національній валюті України. 4.13. У випадку відмови Абонента від усіх замовлених та активованих Послуг, Абонент має право на повернення йому сплачених в порядку передоплати грошових коштів у розмірі позитивного балансу Особового рахунку на дату припинення надання Абоненту Послуг за Договором, якщо інше не передбачено умовами Тарифних планів або Додатками до Договору. Повернення здійснюється за особистим попереднім письмовим зверненням Абонента, що містить паспортні дані та підпис Абонента, направленим або поданим особисто Оператору не пізніше ніж за 30(тридцять) календарних днів до дати повернення сплачених Абонентом грошових коштів. Повернення грошових коштів здійснюється у відповідному територіальному управлінні/підрозділі/представництві Оператора (адреси наведені на Сайті Оператора) після спливу зазначеного вище строку особисто Абоненту, за умови пред’явлення ним свого паспорту, або належним чином уповноваженому представнику Абонента, за умови пред’явлення ним нотаріально завіреної довіреності від Абонента на відповідне отримання грошових коштів. 4.14. Якщо на момент припинення надання Послуг за Договором або припинення Договору, незалежно від причини припинення, баланс Особового рахунку Абонента має від’ємне значення, то Абонент зобов’язаний протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту припинення погасити свою заборгованість за Договором. У випадку невиконання Абонентом своїх зобов’язань за Договором, Оператор має право звернутись до своїх агентів, консультантів, повірених, адвокатів та адвокатських компаній та/або до суду для стягнення з Абонента суми заборгованості. 4.15. Для забезпечення можливості безперервного отримання замовлених та активованих Послуг, а також для забезпечення наявності постійної можливості здійснювати замовлення Послуг у будь- який час, Абонент має право вносити на свій Особовий рахунок грошові кошти у розмірі більшому, ніж передбачений Тарифним планом. 4.16. У випадку збільшення Щомісячних платежів в межах затверджених Оператором та обраних Абонентом Тарифних планів, Оператор не меньш ніж за 7 (сім) календарних днів до вступу змін в силу розміщує повідомлення про такі зміни на Сайті Оператора та у Особистому кабінеті Абонента, та може інформувати Абонента через засоби масової інформації або шляхом направлення відповідного письмового повідомлення Абоненту. Якщо до дати вступу в силу змін, передбачених цим пунктом Договору, Абонент у порядку, передбаченому цим Договором, не відмовився від конкретних Послуг, Тарифний(ні) план(и) на які був(ли) збільшений(ні), або не змінив Тарифний план, із збільшенням якого він незгодний, на інший Тарифний план, то вважається, що Абонент згодний із такими змінами та після вступу змін в силу надання Абоненту таких Послуг продовжується . 5.Розрахунки за договором 5.1. Вартість абонентської плати за надані Провайдером Послуги визначається згідно тарифів, опублікованих на офіційному сайті: online.sumy.ua 5.2. Абонент сплачує за послуги Провайдера, шляхом внесення авансових платежів, передбачених п. 5.1. Договору, на розрахунковий рахунок Провайдера. Моментом оплати послуг є дата фактичного надходження коштів від Абонента на розрахунковий рахунок Провайдера. В момент оплати послуг, кошти, що внесені абонентом, підлягають автоматичному списанню. Сторони погодили, що в момент списання коштів, абонент автоматично надає згоду на те, що кошти вважаються використаними. 5.3. Якщо на рахунку недостатньо коштів для оплати визначеного тарифу за Послуги, тобто сумма на рахунку становить менше встановленого розміру добового тарифу, то автоматично здійснюється перехід на щоденний тариф. В подальшому Послуга вважається проплаченою до 00:00 дня, до дня, до якого здійснена авансова оплата Послуги. 5.4. Абонент зобов'язаний своєчасно сплачувати абонентську плату та самостійно контролювати та забезпечувати позитивний баланс власного рахунку у будь-який момент дії даного Договору 5.5. У разі виникнення заборгованості (негативного балансу рахунку), Провайдер припиняє надання Послуг Абоненту до глобально мережі інтернет, без будь-якого завчасного попередження. Але плата, відповідно до обраного тарифу буде зніматися щодобово (добова плата включає в себе відшкодування за обслуговування та підтримку абонентського мережевого порту і магістралі та вартості енерго джерел та затрат по транспортуванню каналу інтернет зв’язку, виплати заробітної плати працівникам). 6.Підстави звільнення провайдера від відповідальності 6.1. Провайдер не несе відповідальності перед Абонентом за невиконання зобов'язань за Договором у разі: 6.1.1. Ушкодження або знищення технічних засобів та / або програмного забезпечення та / або абонентської ділянки Мережі з вини Абонента, або третіх осіб, використання Абонентом передавальних (випромінюючих) пристроїв без згоди на їх використання Державної інспекції з електрозв'язку, невідповідності технічних характеристик Абонентського відгалуження та/або Кінцевого обладнання вимогам Провайдера телекомунікацій, а також у разі, якщо роботи з підключення Абонентського відгалуження та/або Кінцевого обладнання були виконані Абонентом самостійно та у зв'язку з іншими обставинами, що не залежать від волі Провайдера, включаючи нормативно-правові акти органів влади, що обмежують діяльність Провайдера, громадянські заворушення, епідемії, повені, урагани, пожежі або інші стихійні лиха, відключення електрики, тощо; 6.1.2. Своєчасного повідомлення Абонентів про заходи та / або обставин, що визначені п. 3.3.1. та 3.3.2. Договору. 6.1.3. У випадку аварійних ситуацій та/або виникнення інших обставин, що не залежать від Провайдера, у зв’язку з чим обумовлена швидкість передавання та приймання даних при наданні Послуги доступу до мережі Інтернет може бути нижчою за 10 Мбіт/сек або дорівнювати 0 Мбіт/сек. 6.2. Провайдер не несе відповідальності : 6.2.1. за будь-які витрати або збиток, які прямо або побічно виникли в результаті самостійного одержання Абонентом інформації й послуг через мережу Інтернет; 6.2.2. за збиток, що виник через несанкціонований доступ третіх осіб до абонентського кабелю; 6.2.3. за збиток, нанесений Абонентові в результаті дії програмних продуктів, отриманих Абонентом за допомогою Послуги; 6.2.4. за прямий або непрямий збиток, заподіяний Абонентові в результаті використання або неможливості використання Послуги; 6.2.5. за якість Послуги - у випадках використання Абонентом несертифікованого устаткування, програмного забезпечення, а також при неправильному налаштуванні Абонентом програмного забезпечення і устаткування; 6.2.6. за нормальне функціонування й доступність окремих сегментів мережі Інтернет, за режим роботи джерел інформації 6.2.7. за дії або бездіяльність третіх осіб; 6.2.8. за порушення Абонентом зобов'язань, передбачених Договором. 6.2.9. за прямі або непрямі збитки, понесені Абонентом в результаті отримання ним Послуг або неможливості їх отримання; 6.2.10. за якість Послуг при пошкодженнях Абонентського обладнання та/або з’єднувальних ліній Абонента, при збоях програмного забезпечення та обладнання, що не належить Оператору, а також у разі викрадення чи пошкодження зловмисниками лінійних та станційних споруд, що використовуються Оператором для надання Послуг за Договором; 6.2.11. за функціонування та доступність окремих сегментів мережі Інтернет. Оператор не гарантує можливість інформаційного обміну з тими вузлами або серверами, що тимчасово або постійно недоступні через мережу Інтернет; 6.2.12. за відсутність обліку платежу Абонента на його Особовому рахунку у випадку ненадходження даного платежу на поточний рахунок Оператора; 6.2.13. за забезпечення безпеки Абонентського обладнання та програмного забезпечення Абонента, що використовується ним для отримання Послуг; 6.2.14. за ненадання або неналежне надання Послуг за умови настання будь-яких обставин, які виникли не з вини Оператора; 6.2.15. за зміст інформації, що передається його телекомунікаційними мережами; 6.2.16. за достовірність відомостей, що надаються Абонентом. 6.2.17. Відсутність у Оператора технічної можливості для надання Послуг Абоненту не є підставою для подання Абонентом Оператору будь-яких претензій та позовів. 7.Порядок припинення дії Договору 7.1. Договір може бути розірвано будь-якою зі Сторін в односторонньому порядку у випадках, передбачених умовами цього Договором та/або чинним законодавством України. 7.2. В односторонньому порядку Договір може бути розірваний з ініціативи Абонента у наступних випадках: 7.2.1. Незгоди зі зміною Оператором Тарифних планів. Дане право Абонент може реалізувати протягом 7 календарних днів з моменту, коли він дізнався або повинен був дізнатися про зміну Тарифних планів; 7.2.2. Відсутності потреби у подальшому користуванні Послугами Оператора за умови, що кошти на Особовому рахунку Абонента відсутні. Про розірвання Договору Абонент повинен повідомити Оператора письмово. У письмовому повідомленні Абонент може вказати бажану дату розірвання Договору. 7.2.3. Якщо Абонент попередньо оплатив Оператору Послуги і при цьому надав Оператору письмову відмову від отримання таких попередньо оплачених ним Послуг та/або розірвав Договір, внаслідок чого ці Послуги не були надані Абоненту, Оператор повертає Абоненту таку невикористану частину коштів за письмовою заявою Абонента протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати отримання письмової заяви від Абонента. При цьому Сторони Договору обумовили та розуміють, що сума Первинного платежу та разових платежів, в жодному разі не повертається Абоненту. 7.3. В односторонньому порядку Договір може бути розірваний з ініціативи Оператора у будь-якому з наступних випадків: 7.3.1. У разі якщо Абонент протягом 3 місяців з моменту тимчасового призупинення чи припинення надання Послуг не поповнив свій Особовий рахунок. У такому випадку Оператор може не здійснювати окремого попередження Абонента про розірвання Договору, оскільки Договір вважатиметься припиненим у перший день після спливу вказаного 3-місячного строку, а кінцеве обладнання Абонента з цієї дати може бути відключене. У разі наявності на рахунку Абонента залишку коштів, Оператор повертає Абоненту таку невикористану частину коштів за письмовою заявою Абонента протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати отримання письмової заяви від Абонента, якщо інше не встановлено умовами Тарифних планів. 7.3.2. У разі якщо Оператор виявить, що дані, які йому повідомив Абонент при укладенні Договору, є неправдивими або якщо виявиться, що власники приміщення, у якому здійснене підключення Послуги не надавали своєї згоди на підключення Послуги. У такому випадку Оператор має право розірвати Договір, попередивши Абонента про це щонайменше за 7 календарних днів до дати розірвання Договору будь яким доступним засобом зв’язку. 7.3.3. У разі порушення Абонентом обмежень у користуванні Послугами, що передбачені п.2.3 цього Договору. При цьому Оператор має право розірвати Договір, попередивши Абонента про це щонайменше за 1 календарний день до розірвання Договору будь-яким доступним засобом зв’язку. За своїм розсудом Оператор може зазначити у попередженні про розірвання Договору строк усунення порушень. У такому випадку, при неусунені Абонентом вчинених порушень, Договір вважатиметься припиненим у вказаний у попередженні строк. 7.3.4. При припиненні діяльності Оператора з надання Послуг взагалі або у певному регіоні. У такому випадку Оператор попереджає Абонента про припинення дії Договору щонайменше за 3 місяці до дати припинення. 7.3.5. З інших підстав, передбачених у Договорі або у чинному законодавстві України. 7.4. Про розірвання Договору з підстав, передбачених п. 7.3 цього Договору, Оператор повідомляє Абонента будь-яким доступним засобом зв’язку на власний вибір, зокрема, письмово, засобами електронної пошти, шляхом повідомлення на Сайті Оператора, у Особистому кабінеті Абонента тощо. 7.5. Після розірвання Договору Оператор може здійснити демонтаж абонентської лінії. 8.Порядок розгляду звернень 8.1. Абонент має право подавати до Провайдера Звернення (пропозиції, заяви, скарги) з приводу надання послуг. Звернення може бути подано в будь-якій формі, яка не суперечить діючому законодавству України. 8.2. Провайдер зобов'язаний розглянути Звернення в терміни, передбачені чинним законодавством України та надати Абоненту повідомлення про результати їх розгляду у тій формі, в якій звернення було подано Абонентом. 8.3. Спірні питання між Провайдером та Абонентом вирішуються шляхом переговорів, а в разі неможливості їхнього врегулювання – в судовому порядку відповідно до норм чинного законодавства України. 9.Інші умови 9.1. У разі виникнення у Абонента скарг або пропозицій, він може звернутися до Оператора з усною заявою, зателефонувавши до інформаційно-довідкової служби Оператора або звернутися до нього з письмовою заявою, у якій вказати суть проблеми, своє ім’я та прізвище, а також зворотну адресу. Оператор, отримавши письмову заяву, повинен її розглянути і у 30 денний строк надати письмову (або у формі, у якій просить Абонент) відповідь. У разі, якщо отримане звернення або заява містить прохання чи вимогу вчити певні дії, Оператор, у разі згоди вчинити ці дії, вчиняє їх без додаткового письмового повідомлення, за винятком випадку, коли з суті прохання чи вимоги не слідує необхідність повідомлення Абонента про задоволення прохання чи вимоги. 9.2. Суперечності між сторонами розглядаються судом у порядку, передбаченому чинним законодавством України. 9.3. Абонент гарантує Оператору, що він володіє законними правами на Приміщення Абонента, де здійснюється підключення Послуг. 9.4. При підключенні Послуг або відновленні їх надання Оператор не зобов’язаний здійснювати налаштування кінцевого обладнання Абонентів. 9.5. Адреса для надсилання скарг (заяв, звернень) до НКРЗ та Державної інспекції зв’язку. 9.6. У разі зміни найменування, організаційно правової форми або місцезнаходження Оператора, він зобов’язаний повідомити про це Абонента на Сайті Оператора не пізніше ніж у 20денний строк з моменту вступу в силу змін. 9.7. У разі зміни прізвища, ім’я або по батькові Абонента він зобов’язаний повідомити про це Оператора протягом 20 календарних днів з моменту набуття чинності таких змін шляхом звернення до відділу продажів Оператора та/або за телефоном Контакт центру Оператора, що вказані на Сайті Оператора. 9.8. Абонент у зв’язку з укладенням публічного договору надає свою згоду Оператору на обробку будь яких персональних даних, які стали відомими Оператору в результаті надання телекомунікаційних послуг на умовах публічного договору. 9.9. Обробка включає, але не обмежується, збиранням, реєстрацією, накопиченням, зберіганням, адаптуванням, зміною, поновленням, використанням і поширенням (включаючи передачу), знеособленням, знищенням персональних даних, які обробляються Оператором, будь-якою особою, пов’язаною з Оператором відносинами контролю, з метою ведення бази персональних даних Абонентів телекомунікаційних послуг (тобто бази даних всіх Абонентів, які мають укладені договори у певних або всіх особах, пов’язаних з Оператором відносинами контролю). 9.10. Абонент погоджується, що Оператор не має отримувати жодної додаткової згоди Абонента для передачі персональних даних Абонента до будь-якої особи, пов’язаної з Оператором відносинами контролю або у рамках договірних відносин пов’язаних з врегулюванням заборгованості. 9.11. Абонент дає свою згоду та надає Оператору право використовувати свої персональні дані та погоджується з тим, що цю інформацію та іншу інформацію, необхідну для якісного обслуговування Абонента, може бути передано без окремого письмового повідомлення про факт передачі Оператором третім особам для: 9.11.1. Ведення обліку Абонентів, послуг, додаткових послуг наданих Абоненту, розрахунків з Абонентом; 9.11.2. Здійснення розсилання Абонентам рахунків (квитанцій), повідомлень, SMS-повідомлень, анкетних листів, пропозицій, рекламних матеріалів від імені Оператора; 9.11.3. Телефонного опитування Абонентів з метою з’ясування їхньої думки щодо якості надання телекомунікаційних послуг, додаткових послуг Оператора; 9.11.4. Проведення акцій, розіграшів, маркетингових досліджень, які проведені Оператором; 9.11.5. Ведення претензійно-позовної роботи з Абонентами. 9.12. Оператор забезпечує захист персональних даних Абонента у зв’язку з наданням загальнодоступних телекомунікаційних послуг та які отримують телекомунікаційні послуги без укладення договору в письмовій формі.